Skip to main content

  Secretariaat op maat

Katia Vandamme • Doornstraat 77 • 8970 Poperinge • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. • +32 497 45 10 97

  • Katia Vandamme Secretariaat op maat

Freelance administratie op maat

Zoekt u iemand om de administratie in orde te brengen? Een ervaren, zelfstandige hulp voor alle HR-klussen? Iemand die het secretariaat kan runnen of simpelweg mee de personeels- en de loonadministratie kan verwerken?

Dan ben ik de persoon die u zoekt. Mijn naam is Katia Vandamme, en ik heb ruim 20 jaar ervaring in secretariaatswerk:

• loonadministratie
• HR-ondersteuning
• financiële administratie
• persoonlijke assistentie
• allround secretariaatswerk

Na meer dan 20 jaar ontstond de behoefte aan een nieuwe professionele wending. Ik besloot om zelfstandige te worden, waardoor ik dit werk ook kan combineren met een andere passie, namelijk het organiseren en gidsen van toeristische uitstappen in de Westhoek. Meer info daarover vind je hier.

Hét grote voordeel van deze freelance formule is dat ik me zeer flexibel voor uw bedrijf kan inzetten. Bijvoorbeeld voor een aantal uur per week voor onbepaalde tijd, maar ook als een tijdelijke vervanging of bijvoorbeeld voltijds voor een bepaalde periode. Dat kan op een afgesproken locatie, of van thuis uit. Secretariaat op maat, kortom. Ik werk wanneer u dat wenst, en waar u dat wenst.

Opleiding en ervaring

“Maar zij moet dan wel opgeleid worden...”, hoor ik u al denken. Geen probleem. Ik ben enthousiast en leergierig om nieuwe vaardigheden bij te leren. Bovendien heb ik door mijn jarenlange ervaring het nodige inzicht in verschillende apps en computerprogramma’s, dus zal ik snel kunnen leren wat nodig is om correct, verzorgd en snel resultaat af te leveren.

Ooit stond ik in voor de administratie van wel 150 werknemers van een groot bedrijf, vlak aan de taalgrens. Ik spreek bijgevolg vloeiend Frans, en natuurlijk ook Engels. De taken die ik in mijn carrière al uitvoerde, zijn even uitgebreid als gevarieerd. Lonen uitbetalen, personeel inplannen, bestellingen doorvoeren, betalingen opvolgen of subsidies aanvragen. You name it!

U wil me misschien nog wat bijkomende vragen stellen? Voor meer gedetailleerde info kunt u me contacteren via onderstaande kanalen:
+32 497 45 10 97
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 

Tevreden klanten aan het woord

We werken nog maar pas samen met Katia, maar ik kan nu al meegeven dat ik onder de indruk ben van de snelheid waarmee ze informatie oppikt.  Katia is zeer proactief en wacht niet op instructies.  Ze ziet hoe de zaken in elkaar zitten en handelt ernaar.

Gilles Vandervorst, KAMO

Katia was gedurende een 3-tal maanden een toffe collega die ons wekelijks ongeveer een 12-tal uur uit de nood hielp op het secretariaat.  Dit liep onmiddellijk heel vlot en correct.  Katia is bovendien stipt en betrouwbaar.

Christelle Vanmaercke, Expertisebureau DEHOUCK

Ons bedrijf zit momenteel in een groeifase. Enerzijds te veel administratief werk om nog alles alleen te doen (of het gevolg is dat er geen één zondag meer overblijft). Anderzijds nog te weinig werk om zelf een secretaresse in dienst te nemen. Handig dat Katia zo flexibel beschikbaar is, als het nodig is, staat ze er, als ik niet roep omdat ik het zelf aankan, dan komt ze niet en komt er dus ook geen factuur na… Katia’s ervaring in administratief werk, voel je meteen. Ze is direct weg met de eigen software en steekt structuur in alle werken die ze aanpakt. Vanwege de groei, heb ik natuurlijk ook geen tijd om veel uitleg en begeleiding te geven, dus die ervaring en feeling met IT en software is dan ook zeer fijn. Ook mijn man werkt voor zijn business samen met Katia. Wij zijn alvast overtuigd!

Evelien Top, zaakvoerder Apotheek Ameloot en Stefaan Dejonghe, zaakvoerder Stefaan Dejonghe bvba

Korte omschrijving van de manier van werken van Katia: stipt, flexibel, zelfstandig, zin voor initiatief. Ik kan enkel positief berichten omtrent de tussenkomsten van Katia op mijn kantoor.

Meester Jeroen THIEREN, JT ADVOCATEN BV

Als zaakvoerders van een familiebedrijf is het niet altijd evident om je boekhouding open te stellen voor externen, maar met Katia hadden we naar discretie toe direct een goed gevoel. Ze is oprecht betrokken en door haar werkervaring geeft ze ons nieuwe inzichten. Daarnaast is Katia heel punctueel en correct. Ook de snelheid waarmee ze een nieuw (boekhoud)pakket aanleert is een pluspunt, waardoor we graag samenwerken met Katia.

Patrick en Amelie Lozie, Domino nv

Een directe betrokkenheid. Stipt, correct en betrouwbaar. Een aanrader!

Christa Delva, Delva Shopping Ieper - Veurne - Diksmuide

Katia heeft ons gedurende 4 maanden 8u/week administratief en boekhoudkundig bijgestaan in de drukste periode van het jaar.  Ze werkt flexibel en is ook heel snel in het werken met nieuwe software.  Geen enkele opdracht gaat ze uit de weg.

Inge Deconinck en Peter Calcoen, Mathica

We ervaren onze samenwerking met Katia als heel positief, er is eigenlijk niets op aan te merken. Katia werkt snel en geconcentreerd, neemt initiatief en denkt mee bij problemen. Ze is heel communicatief, zowel intern als met klanten. Ze is in drukke periodes steeds bereid om langer te werken. Katia wordt eigenlijk door iedereen beschouwd als een medewerker zoals de anderen en is volledig geïntegreerd binnen ons team.

Patrick Deleye, TAS-tms nv

Collegiaal, heel klantvriendelijk, administratief heel nauwkeurig en een enorm absorptievermogen op korte tijd. Katia heeft ons heel erg geholpen in het hoogseizoen door 1 dag per week te assisteren. Met Katia neem je een betrouwbare medewerker in huis waar je voor 100% op kan rekenen. Een aanrader!

Désirée Libeert, Libeert, Belgian Chocolate Creators

Top consultancy! Ik had het genoegen om ruim één van de bijna twee jaar, nauw samen te werken met Katia, onze toegewijde consultant. Haar aanwezigheid on site was niet alleen professioneel, ze werd ook zeer gewaardeerd door alle stakeholders waarmee ze samenwerkte. Katia levert snel en nauwkeurig werk en haar hands-on, can-do mentaliteit is bewonderenswaardig! Het is onnodig te zeggen dat we haar consultancydiensten sterk aanbevelen. Dankjewel Katia voor alles!

Gaëlle Vandierendounck, CID LINES, An Ecolab Company

"Reeds enkele jaren doet Katia de administratie bij mij, tot grote tevredenheid. Het werkvolume schommelt sterk in de loop van het jaar, zij speelt daar vlot op in en heeft een grote flexibiliteit.

Joris Cambie, zaakvoerder van hopbedrijf Cambie Hop